Blog

Medikal estetik uygulamalarına dair tüm gelişmeleri blog içeriklerimizde sizlerle paylaşıyoruz. Detaylı tüm bilgiler için tıklayınız.

Saç Kaybıyla İlgili Merak Edilenler

Saç kaybı nedenleri ve etkili çözümleriyle ilgili tüm sorularınıza açıklık getiren bilgilendirici rehberimizde, saç sağlığına dair merak ettiklerinizi keşfedin!

Cilt Gençleştirme Uygulamalarıyla Yıllara Meydan Okuyun

İlerleyen yaş dönemlerinde yüz, cilt ve vücudun diğer bölgelerinde meydana gelen değişimlere karşı Cilt Gençleştirme Uygulamalarıyla Yıllara Meydan Okuyun!

Güneş Lekeleri Nasıl Geçer?

Yazın keyfini doğal yollarla bronzlaşarak geçirdikten sonra yavaş yavaş gün yüzüne çıkan güneş lekeleri nasıl geçer? sorusu hepimizin kabusu olmuştur.

Yazın Yıpratıcı Etkilerinden Sonbaharda Kurtulalım

Hem iç etmenlerden hem de dış etmenlerden etkilenen cildinizde, uygulamış olduğumuz tedaviler ile yazın yıpratıcı etkilerinden sonbaharda kurtulalım.

Kupa Terapi Ve Hacamat

Genellikle sırt, omuz ve kafa bölgelerinde uygulanmakta olan Kupa Terapi ve Hacamat, derinin üzerine bir kesi atılarak vücuttaki kirli kanı dışarıya atmaktadır.

Prp Kendi Kanından Gelen Sağlık

PRP tedavisi ile hastanın vücudundan az miktarda kan alınarak, kanın özel bir işlemle ayrıştırılarak, vücuda enjeksiyon yolu ile geri verilmesi sağlanmaktadır.

Nöral Terapi Nedir? Yararlı Olduğu Hastalıklar Nelerdir

Nöral terapi nedir? sorusuna cevap olarak, vücudun kendini iyileştirme kabiliyetini etken hale getiren ve birçok hastalıkta kullanın tedavi yöntemidir.

Mezoterapi Nedir? Hangi Durumlarda Uygulanır?

Mezoterapi Nedir? Hangi Durumlarda Uygulanır? cevap olarak yaşlanmaya oluşan etkileri, vitamin ve minerallerin enjekte edilmesiyle yapılan onarıcı uygulamadır.

Ozon Terapi Nedir?

Ozon Terapi Nedir? sorusuna cevap bulunacak olunursa, kişiler üzerinde vücudun direnci arttırılmasını sağlar ve bağışıklık sistemi güçlendirilmektedir.

Bölgesel Zayıflama Yöntemleri

Bölgesel zayıflama yöntemleri; gerek sağlık ve gerek güzel bir görünümü hedefleyen her kişi için son derece cazip bir uygulama olarak karşımıza çıkmaktadır.

Yaşlanmayı Geciktiren Anti-aging Uygulamaları

Cilt bakımı denildiği zaman akla gelen işlemlerden olan yaşlanmayı geciktiren antiaging uygulamaları ile canlı ve pürüzsüz bir görünüme sahip olabilirsiniz.

Antalya Botoks Uygulaması

Yaşlanmaya bağlı oluşan kırışıklıklar, aşırı mimik, genetik ve yaşamsal faktörlerin sebep olduğu durumlarda Antalya Botoks Uygulaması sizlere çözüm sunacaktır.

Dolgu Uygulamaları

Estetik uygulamaların başında gelen ve en çok kullanılan yöntemlerden biri olan dolgu uygulamaları ile cilde canlı bir görünüm kazandırmaktadır.

Ameliyatsız Yüz Germe

Ameliyatsız yüz germe işlemi, birkaç yöntem ile birlikte cerrahi müdahale olmadan, cildin daha sıkı ve genç görünmesini sağlayan bir yöntemdir.

Damardan Glutatyon Nedir?

Glutatyon uygulaması genellikle bağışıklık sistemini güçlendirmek için kullanılan, estetik rağbetin artmasıyla güzellik ve estetik amacıyla da kullanılmaktadır.

Her Yaşta Güzel Ve Doğal Dudaklar

Dudak dolgusu, dudağın sahip olduğu boyutun artırılması ve dudak kontörünün daha belirgin hale getirilmesi için uygulanan bir estetik uygulama olmaktadır.