Zayıflama Tedavileri

Yanlış beslenme alışkanlıkları fazla kilolara sebebiyet verebildiği gibi bunun sonucunda da kalp hastalığı, diyabet, damar tıkanıklığı gibi pek çok sağlık problemlerine yol açabiliyor. İdeal kilonun korunması için çeşitli yöntemler denenebilir. Diyet ve spor bu durumda en çok başvurulan yöntemlerden. Diyet programları kişiye özel olarak hazırlanır. Doğru bir analiz ile doğru bir diyet programı hazırlanarak kişi rahatlıkla uygulayabilir. Diyet programlarında ihtiyaç duyulduğunda akupunktur zayıflama tedavileri uygulanabiliyor. Bu tedavi yönteminde kişinin kilo verme ihtiyacına göre haftada bir ya da iki olacak şekilde seanslar ile hastanın metabolizması hızlandırılır ve vücudun şeker dengesi sağlanarak tokluk hissi kontrol altına alınır. Ayrıca hastanın sağlıklı bir şekilde kilo vermesi sağlanır. Vücut ve kulak akupunkturu aynı seanslarda ihtiyaca göre bir arada gerçekleştirilebilir.

Akupunktur ile hem iştah kontrolü hem de vücuttaki mutluluk hormonları tedavi sırasında arttığı için hastanın mutlu bir süreç yaşaması ile bu tedavi sürecini olumsuz bir şekilde etkilemez. Kan şekeri düzenli bir şekilde kontrol altına alınması ile bu süreçte halsizlik, enerji kaybı gözlemlenmez. Ortalama olarak 20-25 dakika kadar seanslar sürebilmektedir. Tüm bunlar dışında Antalya zayıflama tedavileri arasında mide botoksu tercih edilebilmektedir. Bu yöntem diğerleri gibi seans süreçleri içerisinde gerçekleşmez. Tek bir seans ile 30-45 dakika kadar sürebilmektedir. Kişi 10 saat aç ve susuz olarak işleme hazır olmalıdır. Sedasyon ile ağrı ve sızı hissetmeden 10-15 dakikalık bir işlem gerçekleştirilir. Mideye kamera ile uygulama yapılarak midede bulunan açma kapama kaslarına botoks uygulanıyor. Buradaki amaç ise açma kapama kaslarının normale göre daha yavaş açılıp kapanması sağlanarak tokluk süresi uzatılır. Mide botoksunun etkisi ortalama olarak 4-6 ay kadar sürebilmektedir.

Zayıflama Yöntemlerinde Stres Yönetimi

İdeal kiloya ulaşmak için bazen spor salonlarına bazen ameliyatlara bazen de diyetisyenlere başvurulur. Kilo verme dönemlerinde en çok zorlanılan nokta diyetlerdir. Diyet yapıyorum psikolojisi kişinin vücudunda stres hormonu yani kortizonun salgılanmasına neden olabilmektedir. Bu hormon kişiye kilo verme döneminde zorlanmasına neden olabilmektedir. Kişi kilo verme dönemlerinde rahat hissetmelidir. Kilo verme dönemlerinde uygun bir yöntem seçilmeli ve yöntem benimsenmelidir. Kişinin kilo vermesi zaman almaktadır. Bu süreç içerisinde kişi kendini ne kadar rahat hissederse o kadar başarılı geçer. Sağlıklı bir şekilde kilo vermek, kişinin var olan kilosu üzerinden hesaplanabilmektedir. Kişinin yaşı, cinsiyeti, kronik hastalıkları gibi durumlarda değerlendirilerek uygun bir yöntem ve zayıflama tedavileri yapılır.

Özellikle kişi bir başkası ile kendisini kıyaslamaktan kaçınmalıdır. Yaş ve cinsiyet bakımından farklı olanlarla kıyaslamak kişinin kendisine yaptığı bir hata olacaktır. Eğer ki kilo vermek ve zayıflama tedavileri uygulayacaksa bu durumların kendisine stres yaratacağını unutmamalıdır. Bu süreci en başarılı şekilde geçirmek için kendisini stres olacak durumlara sokmaması önemlidir.

Zayıflamak İçin Hızlı Kilo Verme

Bölgesel fazlalıklar için çok fazla yöntem deneniyor ve genellikle de bu çabalar sonuçsuz kalıyor. Kilo verme sürecinde pek çok hastanın asıl problemi kilo kaybı değil. Kaybedilen kiloların tekrar alınması konusunda problemler olması çok kez rastlanılan bir durumdur. Kilolara veda etmek çok boyutlu kompleks bir durum olduğunu söyleyebiliriz. Sadece yenilenleri dikkat etmeye veya spor yaparak bu durumun gerçekleşmesini sağlamak kolay değil. Aslında kilo verme yeme içme kontrolü ya da hareketli bir yaşam tarzı ile gerçekleşebiliyor fakat önemli olan nokta kaybedilen kilolardan kalıcı olarak kurtulabilmektir. Hızlı kilo vermek için kişinin hayalindeki fiziğe kavuşmasında en uygun yöntemleri doktoru tarafından uygulanır. Bunun için Antalya zayıflama tedavileri incelenerek kişiye en uygun olanı tercih edilmektedir. Zayıflama tedavilerini şu şekilde sıralayabiliriz:

• Bölgesel zayıflama
  • Selülit tedavisi
  • Çatlak tedavisi
  • Sağlıklı kilo verme
  • Rasping
  • Bodysculptor
  • Shapesmart
  • Kavitasyon
  • G7
  • Lipoliz
  • Ozon sauna ile detoks

Gibi birçok zayıflama tedavileri ve yöntemleri bulunmaktadır. Uzman kişiler tarafından bu tedaviler ve yöntemler uygulanmalıdır.

Zayıflama Tedavilerinde Vitaminlerin Önemi

Vitamin ve mineraller vücutta önemli sistemler üzerinde rolü olduğu bilinmektedir. Bu sistemler kilo alınmasında ve verilmesinde etkisi olan sistemler de bulunur. Bu durumun zayıflama tedavileri üzerinde de etkisi olabiliyor. Kişi beslenmesine ve günlük egzersiz oranlarına dikkat etse de hedeflediği kiloyu veremeyebiliyor. Uzun uğraşlar ile kilo verilememesinde sağlık problemleri olabileceği gibi vitamin eksiklikleri de ortaya çıkabiliyor. Vitamin eksilikleri kilo vermeyi olumsuz olarak etkileyebiliyor ve çeşitli sağlık problemlerine de yol açabiliyor. Bu durum dikkate alınmalı ve doktor kontrolünde takviye alınarak sağlıklı vitamin değerlerine çekilmelidir. Ayrıca kilo vermek için vitaminlerin direkt bir etkisi yoktur. Ancak eksiklikleri olması halinde de kilo verme zorlaşabiliyor. B vitaminleri ve D vitaminleri metabolizma hızında etkisi olan vitaminlerdir. Zayıflama sürecinde B vitamini ve D vitamini takviyesi alarak bu sürecin olumsuz etkilenmemesi adına kullanılabilir. Bu vitamin takviyeleri alınmadan önce mutlaka doktora danışılmalıdır. Tüm bunlar dışında da kilo verememe durumlarında belli başlı hastalıklar neden olabilmektedir. Bunlardan bahsedecek olursak şunları sıralayabiliriz:

• Vitamin eksikliği
  • İnsülin direnci
  • Polikistik over (Çikolata kisti)
  • Antidepresan ya da kortizon türevi ilaç kullanımı
  • Menopoz dönemi
  • Hormonal düzensizlik
  • Cushıng hastalığı
  • Genetik yatkınlık
  • Metabolizma hızı
  • Uyku düzeni
  • Stres ve düzensiz beslenme
  • Düşük kalorili diyet ile beslenme gibi pek çok nedenler söylenebilir.

Burada bahsedilen düşük kalorili diyet programları hem kısa süreli olması hem de diyetisyen ile istenilen ve uygun görülen bir takip olmuş olacaktır. Fakat ihtiyaç altında bir diyet program ile gün geçtikçe aç kalındığı hissedilerek vücut kendini korumaya alacaktır. Bu ise metabolizmayı yavaşlatmaya ve hatta durmaya başlamasına neden olabilmektedir. Ancak bu şekilde yağ kaybı yerine vücuttaki su ve kas kaybı olabilmektedir. Kas ve kemikler hareket etmemizi sağladığı için kas kaybının olmaması gerekmektedir. Bu nedenle doğru kişiler tarafından Antalya zayıflama tedavileri uygulanmalıdır.