Tedaviler

Başta ozon terapi, akupunktur, glutatyon uygulaması, kupa terapi (hacamat) ve mezoterapi olmak üzere birçok tedavi için Dr. Neslihan Yüksel'e başvurabilirsiniz.

PRP Tedavisi

Antalya PRP tedavisi, kişiden alınan kanın bazı işlemler ile trombositten zengin plazmanın elde edilmesi ve kişiye yeniden enfeksiyon yoluyla verilmesidir.

Şelasyon Tedavisi

Antalya şelasyon tedavisi ile bedende birikmiş olan zehirli mineral ve metallerin, demir, kurşun, kadmiyum, civa gibi ağır metaller vücuttan atılması amacıyla yapılır.

Gıda İntolerans Testi Ve Beslenme Tedavisi

Uyguladığımız Antalya gıda intolerans testi ve beslenme tedavisi ile sizin sağlığınız için hangi besinlere karşı vücudun reaksiyon verdiğini inceliyoruz.

Nöral Terapi

Antalya nöral terapi genellikle ilaç tıbbının çözüm bulamadığı zamanlarda, çaresiz kalan hastaların tercih etmiş olduğu bir tedavi yöntemidir.

Kupa Terapi (Hacamat)

Antalya kupa terapi (hacamat) tedavisi çoğunlukla sırt, omuz ve kafa bölgelerinde uygulanarak kirli kanın emilerek dışarı atılmasını sağlayan tedavi yöntemidir.

Alfa Lipoik Asit Uygulaması

Antalya alfa lipoik asit uygulamasıyla beyinde koruma sağlamada, bazı karaciğer hastalıklarında, diyabet hastalarındaki sinir ağrılarında destek bulabilirsiniz.

Mezoterapi

Antalya mezoterapi, ciltte yaşlanma ile ortaya çıkan etkileri yok etmek için, kırışma gibi belirtileri ve saç dökülmesi olanlara yapılan bir yöntemdir.

Beslenme Ve Bağırsak Tedavisi

Sağlıksız ve düzensiz beslenmeler sonrasında meydana çıkmasına neden olan gıda intoleransı sorununu Antalya Beslenme Ve Bağırsak Tedavisi ile çözülmektedir.

CGF (Konsantre Büyüme Faktörü)

Antalya cfg (konsantre büyüme faktörü) tedavisi, yara iyileşmesinde ve kas-iskelet sistemi hastalıklarının tedavisinde mükemmel sonuçlar vermektedir.

Damar İçi Uygulamaları

Antalya damar içi uygulamaları sağlıklı ve fit yaşam tarzını benimsemiş olan kişilerden, medikal tedavilerine destek arayan hastalara destek haline gelmiştir.

Glutatyon Uygulaması

Antalya glutatyon uygulaması, çoğunlukla bağışıklık sistemini güçlendirmek amacıyla kullanılan antioksidanların en çok tercih edileni olarak kullanılmaktadır.

Damardan Yüksek Doz C Vitamini

Antalya damardan yüksek doz C vitamini terapisi, kolajen üretiminden kanser tedavisi sebebiyle oluşan olumsuzların giderilmesine, geniş yelpazede etkisi bulunmaktadır.

Ozon Terapi

Ozon gazı kullanılarak uygulanmakta olan Antalya Ozon Terapi, birçok hastalık üzerinde iyileştirme etkisine sahip bir yöntem olarak bilinmektedir.

Akupunktur

Antalya Akupunktur hizmeti, vücudun belirlenen bölgelerine ince iğneler yardımı ile batırılarak yapılan geleneksel bir iyileştirme yöntemidir.