Glutatyon Uygulaması

Glutatyon uygulaması antalya, reaktif oksijen moleküllerini ve serbest radikalleri yok ederek vücudu koruyan çok güçlü bir antioksidandır. Doğal olarak tüm vücutta üretilen, yoğun bir şekilde karaciğerde ve beyin hücrelerinde etki gösteren bir molekül olan glutatyonun üretimi, kötü besleme, alkol, ilaçlar ve toksik maddelerden dolayı azalmaktadır. Bu yüzden dışarıdan alınması gerekmektedir. Laboratuvarda özel yöntemlerle hazırlanan bir biyoteknoloji ürünü olan Glutatyon, terapiler sayesinde 30 yıldır takviye olarak uygulanmaktadır.

Glutatyon Ne İşe Yarar?

Güçlü bir antioksidan olan glutatyon yaşlanma karşıtı etkisinin yanı sıra, beyni ve vücut dokuları serbest radikallerin zararlarından korur. Tüm vücutta yüksek detoksifikasyon etkisi vardır. Kanserojen ve toksik maddeleri etkisiz hale getirerek vücuttan atar. DNA ve protein yapımında önemli rol oynar. Glutatyonun herhangi bir yan etkisi yoktur, aksine vücuda tam destek sağlar.

Glutatyonun genel faydaları şu şekilde sıralanabilir:

Oksidatif stresi azaltır.
2. sedef hastalığının etkilerini azaltır.
Yağlı karaciğer hastalığında hücre hasarını azaltır.
Yaşlı bireylerde insülin direncini arttırır.
Periferik arter hastalığı olan insanlarda mobiliteyi arttırır.
Parkinson hastalığının semptomlarını azaltır.
Otoimmün hastalıklara karşı savaşmaya yardımcı olur.
Kontrolsüz diyabetin etkisini azaltır.
Solunum hastalığı semptomlarını azaltır.

Glutatyon Terapisi Nasıl Uygulanır?

Glutatyon (antalya glutatyon terapi) bir hemşire yardımıyla, ağrısız bir şekilde enjeksiyon ile damardan uygulamadır. Uygulama 10-15 dk. sürer. Glutatyon tozu uygulanmadan önce ampuwa yada saf su ile çözündürülür. Mutlaka damardan alınması gerekir. Çünkü ağızdan alındığında midede etkisi yok olur.

Glutatyon Terapisini Kimler Kullanamaz?

Kanser tedavisi sırasında kemoterapi ilaçları kullanan kişiler (Çünkü karaciğeri daha toksik bir hale getirir)
Hamile kadınlar
Emziren anneler
Küçük yaştaki çocuklar ( doktor önermediği sürece)